C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER
miss you chika :')
Wednesday 5 March 2014 鈥?06:47 鈥? 0 comments
holla :)



hi, entry harini pasal patner keje aku, Chika :') . weh sejak kau dengan winnie takde, Goldblitz u sunyi je doh. aku sedih lah kau takde. rindu sesangat kat kau. kak yati pun rindu kau. hmm :'( . why cepat sangat berhenti doh. kaa, kau nak tahu tak, budak kk jeans kutuk aku doh. eeee sakai siot dorg tu, aku dgn dorg tak pernah cakap or bertegur pun. so ape masalah dorg nak mengata aku. dorang kata kat kak bulat , kak yang keje kedai phone bawa tu "budak tu muke je muda tapi sebenarnya dah tua, umur 25" babi sial dorg tu. sumpah aku benci doh. perangai cem cilake!

Lepastu aku bagitahu kak yati, then kak yati ckp, "biar je, buat bodoh je. dorang tu memang tak boleh tengok orang lebih cantik daripada dia. jealous lah tu! biar je. dulu akak masuk dekat sini, pun same je!" hmm ntahh lah kaa, dorg tu memang jenis mulut jamban tak kot. kampungan punye orang. mengata no 1! macam cilaka! hahaha . hmm.. k lah, btw i miss you babe :') . hope dapat jumpe kau lagi lepasni aw. muahhhhh. loveyou :*


xoxo,
fana..


PAST 鈥?FUTURE
MY WORDS;
Hello. me? fana. age? 18. stay? KL .

I DON'T GIVE A FUCK


"
"

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Handphone hilang.. YES! HAHA
  • Don't break my heart
  • miss that moment
  • i hate this people!
  • Happy Ending
  • I still with him :')
  • One Year Anniversary :)
  • Puasa 2013 :)
  • About 7 month :')
  • Aku tak kacau kau kan!!