C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER
Don't break my heart
Sunday 16 February 2014 鈥?06:27 鈥? 0 comments
Hello peeps :')

hmp, actually entry harini aku nak citer pasal semalam. seriously dia membuatkan hati aku sangat sangat lah menyakitkan sebab dia cakap yang bukan bukan pasal aku. why? :'( kenape kalau dia bengang dia selalu buat aku sakit hati. but kalau aku , aku pendam dan mampu senyum didepan dia. kenape dia tak pernah faham aku? kenape semua benda ni mesti kau ungkit? kan aku dah cakap blog aku ni ibarat diary aku and aku akan update ape yang aku rase? salah ke ? yee, aku tak buang entry lame and entry lame sume pasal ex aku. yee, tapi tak bace balik pun dengan kata lain nye, aku tak scroll down langsung lah. aku pun boleh fikir lah. hmp, then cakap aku still sayang ex aku? if aku still sayang dia takdelah aku terima kau. bila aku ckp kau tak matang , marah. tapi tu lah hakikatnya. hmp, saya mintak maaf kalau saya terpakse luahkan kat sini. sebab saya tak pandai nak luahkan dekat awak ape yang saya rase. lebih lebih lagi tentang awak. saya tahu awak akan bace blog saya. tapi, saya nak awak tahu , inilah saya. saya jenis yang tak suke crita masalah saya dekat orang sebab saya tanak orang tu pun dapat beban saya. hm :') . bila saya kuat saya akan tersenyum didepan awak walaupun hati saya sakit. tapi, bila saya dah lemah dan tak mapu nak tahan semua beban tu saya akan menanggis bila bila masa je dan saya takkan memberontak . sebab tu bukan cara saya. bagi saya air mata boleh lepaskan masalah saya.

awak,

saya sedih tapi saya senyum depan awak. bila saya rasa sangat sakit dan tak mampu bertahan saya hanya menanggis je. tapi kalau awak sakit, awak akan maki saya dan cakap lepas yang akan membuatkan saya lagi bertambah sakit. dahlah dah sakit lepastu plus dgn awak ckp lepas then awak bezakan saya dgn ex awak. yee, saya tagu ex awak lagi bai dari saya kan. tapi satu je saya nak awak tahu. saya tak curang macam ex awak curang dengan awak depan-2 awak lagi tu. tapi awak tanak lepaskan dia sebab awak sayang sangat dekat dia. kenape saya yg jadi mangsa? ape dose saya dekat awak? awak dendam dengan diorang then saya jadi mangsa! laak ke saya jadi mangsa sedangkan saya bukan macam diorang. yee, saya memang tak same dengan ex awak tapi awak takkan jumpe perempuan mcm saya. hmp, awak nak tahu tak, kak izzah saya pernah ckp, kalau dia jadi saya, dia akan lepaskan je awak tapi saya , saya tanak buat macam tu sebab saya sayang awak. dah setahun lebih kita couple awak banyak berubah. awak tak macam dulu. saya mintak maaf sebab terpakse luah kat sini. sebab saya tahu awak akan bace. saya tak pandai nak luahkan dekat awak. saya mintak maaf ye :')
hmp, awak saya harap awak tak sia siakan saya lagi. awak nak tahu tak, bila sekali awak sakit kan hati saya, kepingan hati saya mula retak. dan bila awak sakitkan lagi, ia akan pecah satu demi satu dan akhirnya kesemuanya akan hancur. dan bila kesemuanya hancur hati saya menjadi kosong. bila dah kosong saya perlukan masa untuk mencantumkan nya semula. dalam tempoh tu awak tolong faham saya. saya tanak awak maki hamun saya dan carutkan saya. saya sakit sangat bila dua tu awak buat. lepastu tolong jage percakapan awak tau :') . bila hati saya dah kosong tu tak bermakna name awak tak de dalam hati saya. saya masih sayangkan awak tapi saya perlukan masa untuk semuanya kembali normal. hmp, maybe now dalam 89 % dah siap. heee. lepasni tak tahu ape jadi lagi bila awak buat lagi. tolonglah awak, awak umur dah 21, tolonglah matang sikit fikiran tu. awak ni asek tuduh saya text dgn lai=ki lah, ade laki lain lah. awak suke tuduh benda yg saya tak buat tau. berdosa tau fitnah fitnah :'b . hmp, saya tak mampu nak buat awak percaya saya 100% tapi ini diri saya , saya tahu ape yang saya buat. saya tak dapat ape pun kalau saya curang dgn awak. sume tu buang mase & buang kredit je. lain kali fikir sebelum cakap yang boleh menyakitkan hati orang. saya bukan patung yang takde perasaan tau :') sayang awak Rajiman Bin Rabanah....



xoxo,
fanaaa...



PAST 鈥?FUTURE
MY WORDS;
Hello. me? fana. age? 18. stay? KL .

I DON'T GIVE A FUCK


"
"

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • miss that moment
  • i hate this people!
  • Happy Ending
  • I still with him :')
  • One Year Anniversary :)
  • Puasa 2013 :)
  • About 7 month :')
  • Aku tak kacau kau kan!!
  • Long time no see :D
  • first day kerja :3